FREDAG

Helt okej dag.
började med skolan, kul att få ett till matteomprov. ÄLSKAR DET HÄR!!!!!
Efter skolan drog jag hem till Emms, var där en stund sedan åkte vi mot torget för att träffa Andreas och Theo. Vr med dom ett tag, jag och emma ställde även upp i en tävling. Om idol.
Vann man fick man två biljetter till IDOL, när dom kommer hit, den tredje december i scandinavium!
Vi låg lika med ett lag ett, sista frågan skrek jag som jag aldrig skrikit förut och vi VANN!
Kändes räääättt så bra faktiskt! Helt gratis, för att svara rätt på några frågor..
Efter det drog vi hem, upp till Camilla ett tag och sedan åkte jag mot eklanda och träffade goa människor!
Var hemma vid elva ungefär, trött och mår illa!
Ska nog sova om en stund, vilket jag inte kommer hålla. Som vanligt kommer jag sitta här jättelänge, trots att jag är trött som ett svin.
Aja whatever, hoppas ni mår bra iallafall!

SE YOU


lillebror.
bild från i somras.
LOVE YOU BIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0