hard time ..

Ska ta mig en blund nu, om det går..
Sover inte så bra på nätterna, har inte gjort sen lördag...
Har inte ätit på tre dagar, snart fyra.
Jag kan känna hunger, men mår illa när jag ser mat. Jag är tröttare, mår sämre, sover dåligare, allt känns så fel..
Men allt löser ju sig tillslut.
Jättemånga som vill veta varför jag och mitt ex gjorde slut, kanske kan skriva det om ett tag, tycker egentligen inte att han är värd det, efter allt han gjort och sagt. Men, vi får se.
Skitsofrena människor finns det fullt av. Man gör sina misstag, mitt var du.

Är inte ett dugg trött, men ska nog stänga av datorn nu och försöka få lite sömn...

( Till folk som ska komma med idiotiska kommentarer, om att jag försöker på uppmärksamhet eller något sådant.. BITE ME. Det här är min blogg, och jag skriver av mig om det mesta. Även när jag mår dåligt. Så stör det någon, så behöver ni inte läsa mer)

Hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0