HOS MALIN MED EMMA

Just nu sitter jag hemma hos Malin med Emma, vi sov här inatt. Redigt go kväll igår!
Först stan med emma, handlade massa gott och emma handlade lite andra smågrejor.
Vi var hemma hos Malin vid sju ungefär.
Liam sover, Claudio springer runt lite överallt och är ganska trött, haha ;)
Emma och Malin ligger i soffan och jag är gaaaalet trött!
Haha jaja, idag vet jag inte riktigt vad som händer.
Ska nog åka in till stan med Malin, Emma, Claudio och Liam. Kanske träffa Erik också!
Skolan börjar snart... Är så otaggad så det finns inte.. Har inte pluggat ett skit heller nu under lovet som jag skulle :(
Aja, vi hörs senare!
Puss

Kommentarer
Postat av: Louise- en blogg om det mesta!

ja eller hur !



Du har möjligtvis inte en bloggsvar inbjudan och skicka till mig har du det får du självklart en fet länk i min blogg :)

2010-11-07 @ 12:04:06
URL: http://louiseelinore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0