life can also be good

Nu har min moster äntligen blivit mamma, Anders har blivit pappa och min lilla älskling Valter har blivit storebror!
Jag har fått en ny liten kusin, en underbar liten pojke! Han kom till världen runt fem.
Så grymt surt att dom bor i dalarna... får ju ingen chans att hälsa på dom så ofta som jag vill, får inte se Valter eller min nya kusin växa upp, han ska troligen heta Vidar.
De gillar verkligen gamla namn, haha. Gulligt!
Nej men det är verkligen jättejobbigt... Men vad finns det att göra? Ingenting. Tråkigt för oss att dom inte bor nära, men får ju trots allt träffa dom ändå! Nästa gång blir väl någon gång efter jul... Kan inte beskriva med ord hur mycket jag längtar!

Grattis även till Björn och Daniela som fick en liten dotter vid kvart i tre på morgonen, en liten dotter vid namn Tindra. Ur söt hon också! Tror faktiskt att jag och Emma ska åka upp till borås imon efter skolan och hälsa på. Egentligen eftersom att att jag inte tillhör deras familj på det sättet så vill jag inte störa dom just nu precis när dom fått sin dotter. Men emma vill så gärna ha med mig, och om det är okej för dom så blir det jätteroligt!

Ska försöka läsa igenom lite No nu...
Sedan ska jag nog sova! Tandläkaren imorgon.. Undra vad dom har att säga.. Hehe.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0