saturday suckeeeers

Dagen igår:
Åkte till eklanda och mötte upp Sofie, träffade en massa folk. Dagen var väl inte precis awesome, men helt okej.
Vid elva åkte jag hem, herrejävlar vad det snöade, halkade som en jävla bambi på hal is vart jag än gick... Så pappa fick hämta mig! Heheh. Skulle egentligen till mamma men földe med pappa hem.
Somnade väl typ vid ett, Victor den dumme jäveln ringer mig halv sex, HALV SEX!? Vafan är det här.
Och började tjata om att jag inte skulle sova, det var dags att gå upp, att han var någonstans i frölunda men inte visste vart och att jag skulle träffa honom.. Kan vara därför jag också vaknade vid ett sen...
Jaja, klockan är snart kvart över två och jag ska bege mig hem till mamma snart!
Städa, plugga, vad jag vet idag! Så sjukt trött så det finns inte...

Min och Cissis kladdkakesmet i skål med mjölk.
Äckligt mätt efter bara några skedar...


Bjuder på den sista bilden..
DUCKFACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0