TJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNARE!

Just nu ligger jag i min säng och lyssnar på HÅKAN HELLSTRÖM! Mami kom hem med hans nya skiva, typ glad!:D
Danne hämtade upp mig på skolan vid tio i ett, och körde mig til tandläkaren.. JÄVLIGT EFTERBLIVNA TANDLÄKARE MÅ JAG SÄGA! skjut dom, har fan stått på kölista om en jävla tandstälning i snart 2,5 år.
Vet inte än när jag ska få den, troligtvist när jag är runt 80.................
Efter tandläkaren gick jag runt på torget en liten stund, köpte en hallonröd juisykofta från BIK BOK.
Pappa satte in fyra hundra på mitt konto, har fucking 200 kvar, typ 150 kvar imon...
Eftersom jag fått hela min månadspeng, och nej det är inte bara fyrahundra. 8-900.
Så får jag inget mer förens den 27, + att jag har fått även en del från nästa månadspeng, vilket jag inte hade någon aning om.. Haha.
Så mycket jag skulle behöva nu, speciellt en hårfärg! Haha.

Whatever, kommer in på lite oviktiga saker nu. Åkte till Emma när jag var klar på torget, kollade datorn, bland annat ung och bortskämd, och jag kollade lite på vamires sucks. HAHAHA helt seriöst, den dåligaste jävla film jag sett ;o trodde att den skulle vara skiiiitrolig, men nej. Tur att man Inte såg den på bio, hade bokstavligen tagit livet av mig efteråt isåfall. haha.

Kanske ska träffa Emma en stund sen, annars ska jag väl plugga lite mer nu!
Vi höööööörs.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Syvermary

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2012-06-06 @ 11:30:40
URL: http://syvermary.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0