it's sunday

Godmorgon på er, eller är de det fortfarande?
Jaja.
Gårdagen: Mötte upp Lone i stan, köpte mig ett militärgrönt linne från CHELSEA och jag och Lone köpte varsin björnfitta! Vi gick runt i stan och vid tio i fem var Emma inne. Jag och Lone åt på donken, sedan träffade vi Simon. Vi gjorde inte så speciellt mycket, drog några nöffes med Lone, halvkollade lite på IDOL deltagarna som var inne och sjöng i nordstan. Förstår egentligen inte varför jag inte spanade in Olle lite bättre, såg han på jäääättelångt håll :( Och ändå var jag på samma plats, dum jag är..
Jag och Emma drog hemmåt vid kvart över nio, för då skulle Simon dra och Lone hade redan åkt.
Idag blir det att fixa mitt rum, och sedan hjälpa pappa att julpyssla. Tror jag måste plugga lite, Jag måste.. Men frågan är om jag har orken att göra det...
Senare kanske jag träffar Emma också, får se vad vi hittar på. Spelar ingen roll, blir alltid awesume med den tjejen anyway!
Aja, här har ni några bilder.
 
Gårdagens outfit:


BJÖRNFITTA (L)
H&M, 100 SVENSKA KRONOR!





200 kronor nersänkt från 400, från butiken CHELSEA.



Puss!

Kommentarer
Postat av: Elin Toreborg [foto]

Fin blogg! :)

2010-11-28 @ 12:17:57
URL: http://elintoreborg.blogg.se/
Postat av: bella♥

Sv: japp de var den! :)

2010-11-28 @ 14:44:39
URL: http://izabellapalsten.blogg.se/
Postat av: Sveinungheidi

I enjoyed my visit. Greetings from Germany

2012-03-01 @ 10:18:39
URL: http://sveinungheidi.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0