onsdag

Har inte skrivit på ett tag nu känner jag, so sorry!
Just nu ligger jag i sängen och kollar tv.
Bröllopet i går, Björn och Daniela var så fina! Herr och Fru Björkroth som snart ska få en liten prinsessa! Aw.
Efter bröllopet så körde Emmas pappa hem oss till Emma, vi låg och kollade på HEART BREAK HOTEL och bara tog det lungt. Lite senare åkte vi in mot stan, och vidare mot ytterby för att träffa Erik!
Vet inte riktigt när vi somnade, låg och kollade på "krash" Hahaah.
Idag vid halv två mötte vi upp Erik, drog hem till honom. Jävla bonneland, skitlångt att gå från hållplatsen. Men jäklar vad fint han bor ;o Fick även låna hans underbara tröja, kollade på hans nya kläder också och ingen prislapp var under 2000. Man ba holy shit, om man jämför med mig Hahahaha.
Jaja, ska över till pappa snart och leta reda på mitt bankomatkort... och hämta lite grejor!
Puss

Drägg bild, whatever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0