efterbliven

Herregud vad efterbliven jag är, men jag orkar verkligen inte blogga någonting alls ;o
seg jäkla bloggtorka, men jag sörjer ju fortfarande min underbara kamera..... :'/
kul liv jag har, min statistik sjunker, mina kommentarer har gått ner, min blogg är tråkiiiiiig.
Men jag orkar inte bry mig just nu. Har en helvetes massa prov, som jag knappt hinner plugga till för att det är så mycket och jag är så äckligt trött hela tiden...
Jaja, just nu ligger jag och kollar på efterlyst. Eller ah är ju iofs slut nu men...
Ska byta om och läsa lite no och kolla igenom lite matte tror jag.
Men vi hörs KANSKE imorgon.
Har musikprov på fredag som jag inte ens börjat läsa på.... och engelska glosor om jag inte ens vet?
BRA ALICIA, MYCKET BRA......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0