TJENARE TJENARE

Åh fy farao vad jag varit seg på sista tiden.. Har inte haft någon bloggork alls!
Ska försöka bättra mig nu under lovet.
Kom hem vid 11 från en kul kväll/natt/morgon hos Emmas syster och hennes underbara sönder!
Nu sitter jag här och har tagit på mig, typ alla mina kläder ligger i tvätten och mitt rum är upp och ner så jag hittar inte en enda jävla kofta som jag vill ha på mig...
Hur som haver, ska äta lite och sedan möta upp dom på frölunda torg om en stund. Tror att vi sover där inatt igen! Jaja, nu måste jag skynda mig!
Och som ni säkert vet är det bomhotat i nordstan (centrala göteborg) Så inget citty för mig today!

STANNA HEMMA NU, HÅLL ER BORTA FRÅN STAN. TROTS ATT JAG INTE TROR PÅ DET, SÅ VET MAN JU ALDRIG...
Take care sweetys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0