svar till anonym


Anonym.:
har du putsjukan? du putar på EXAKT alla bilder du lägger upp

Kände att jag bara var tvungen att svara på det här, eftersom att personen är anonym.

Anledningen till varför jag putar på vissa bilder är mest ironi, och för jag vet att det kan irritera vissa människor.
Jag putar nästan på alla "plojbilder" tillsammans med mina vänner.
Men att säga att jag putar på varenda bild är en liten övedrift. 
Jag förstår inte hur du orkar lägga ner din tid på att bry dig,det är min blogg, mina regler så jag putar precis hur mycket jag vill, it´s none of your buisness biatch!



Kommentarer
Postat av: Amanda Rieem

vad tycker du om pälsjackor?

2010-10-09 @ 23:48:00
URL: http://rieem.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0