Första september 2010


Hello bitches!
Hur är det med er? Det är bara bra med mig, tror jag, det är okej!

Idag vid kvart över nio i morse kom en buss och hämtade min "klass" eller "undervisningsgrupp" whatever. För att åka mot djursjön.
Där var vi fram tills tre då bussen kom och hämtade oss. Gjorde en massa sammanbetsövningar och grejer. Vissa var faktiskt ganska roliga, hahaha! Var hemma runt halv fem ungefär, har mest suttit vid datorn. Försökt att plugga lite, får försöka mer ikväll.
Får inte tag på Emma, vilket är vääääldigt irriterande! När jag ringer så kommer det inte fram några singnaler och när jag smsar går det inte att skicka, har hon bytt nummer eller!?
Jaja whatever, lägger nog upp lite bilder från dagen lite senare!
MÅSTE DUSCHA IDAG OCKSÅ! Raka benen osv, tja det var väl allt för nu.
Men vi hörs senare! Puss


Kommentarer
Postat av: Elina

Svar: Tack så jättemycket!=)

2010-09-01 @ 19:12:50
URL: http://elinasondellss.bloggplatsen.se
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

visst är det! , vill också ha så:(

2010-09-01 @ 19:18:16
URL: http://utankontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0