DET FUCKING BRINNER I HELA TYNNERED

Brann på åtta ställen på mindre än 40 minuter...
Min tjejkompis mamma skrev och sa att det brann utanför henne en bit bort vid min förra skola. Pappa går ut på ballkongen och då ser han att det brinner på parkeringen utanför min mammas hus. Han springer ner, Emilia springer ner och jag ringer Åsa (min tjejkompis mamma) och berättar att en annan tjejkompis bil brinner.
Jag springer ner och bort mot elden. Tre av mina grannars bilar brinner, det exploderar och två av bilarna är det knappt något kvar av... + att min granne blev grovt misshandlad av ett gäng förut... VAFAN ÄR DET HÄR FÖR JÄVLA SAMHÄLLE? Gruppsammling utanför, alla var där...
Inget kul att bo här alltså.... FLYTTAR FAN IFRÅN DETTA JÄVLA GHETTOT SNART.

Kommentarer
Postat av: joanna

nauw, tack! :D

2011-04-24 @ 14:57:04
URL: http://jofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0