Within you I lose myself. Without you I find myself wanting to become lost again

Orkar inte med bloggen så speciellt mycket nu för tillfället....
Min kamera är ju pajj så det känns så jävla tråkigt att ba uppdatera genom att skriva, eller..??
Tror jag ska krypa ner i sängen nu, har vart en lååååång dag.
Efter skolan mötte jag upp Axel och Jesper, dom skulle typ kolla runt i affärer men hittade inget. Sen ville jag och Axel fika, men det ville Jesper veeeeeeeeeeeerkligen inte! Så han drog, skulle träna också.
Jag och Axel försöker leta upp något trevligt fikaställe men märker att allt är så jävla dyrt, så det blir ba en cola till axel på donken.. Hahah. Sedan sätter vi oss och snackar lite i vårsolen, och tar sedan bussen mot eklanda.
Jag åkte förbi mormor och morfar en sväng. Väntade på att mormor kom hem från jobbet och sedan åt jag med henne, myste lite med Vidar & Valter han var jättetrött så blev inte så särskillt mycket mys från den lilla goingen inte ;)
Danne hämtade upp mig vid kvart över sju, vi hämtade upp mamma från jobbet och sedan dess har jag bara suttit hemma hos pappa!
Men som sagt, ska lägga mig nu tror jag!
Hörs imon, i guess...

Fuck åt det mesta right now.
Fuck skolan och all jävla plugg jag kommit efter med...
Fuck falska vänner och folk som sviker...
FUCK KÄRLEK, OCH FUUUUCCCK YOU!

Men de närmsta vet man iallafall vart man har, och ni är guld värda. Tack för allt! Älskar er!


Kommentarer
Postat av: elina

jaa :D vad gör du?

2011-04-27 @ 19:30:29
URL: http://jonssonbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0