visst du kan skratta och låtsas som ingenting, men jag vet allt om dig för du har varit min

TJAAAAAAAA, sorry för seg uppdatering... Mycket som hänt! + skolan och sånt....
De senaste dagarna har jag varit med ( Älsklingen, Patricia, Isaac & Robin, och några fler lite då och då som Matilda, Linn och Roxanna. Men mest de fyra första...
Anyway.. Åkte in till stan med Jennifer idag efter skolan. Träffade älsklingen, åt med honom och Jennifer drog hem nästan direkt. Sedan mötte vi upp Matilda, Linn och någon annan, sedan Isaac, sedan kom även Robin Roxanna och Patricia.. Vart i stan ett bra tag, kom hem tio över nio och nu ligger jag i min säng med syrran och kollar tv.
Tror dock att jag ska sova om en liten stund.. Börjar åtta imorgon... Buhuhuhu.....
Aja men har inget mer att skriva just nu, men vi hörs imorgon!
Godnattpuss!

Kommentarer
Postat av: Jussa

göru ikväll ? :]]

2011-08-26 @ 21:21:45
URL: http://jussadussah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0