A goal in life should be to help people. And if you can't help them, then atleast don't hurt them.

Hej på er!
Sitter i sängen och gör ingenting. Pojkvännen drog hem förut, men kommer nog tillbaka ikväll.
Ska nog äta snart, sedan kanske träffa Emma en stund och sola, Men vet inte riktigt. Eftersom våra solkort går ut idag hade det ju vart rätt nice att göra det...
Anyways, har vart en dåligt uppdatering jag vet, antalet läsare har minskat också... How bad. Men jag har mått dåligt under en period nu, det är så jävla mycket saker. Inom familjen mest, skolan osv osv.
Så känner att jag inte vill ta ut allt på bloggen och på mina läsare, eller ah dom jag har kvar iallafall...
Hoppas at ni har det bra iallafall! Hur depp man än är så är det ju trots allt jullmånad, mysigaste tiden på året! Älskar julen, MATEN! musiken, stämningen, alla ljus lampor och pynt, åååh sån underbar känsla blir helt varm inombords!
Aj iallafall haha... Ska sluta skriva nu. Vi får väl se hur det blir med bloggen, den blir bara tråkigare och tråkigare. Pga att jag inte har någon jävla kamera, dom går bara sönder... Kan liksom inte visa "dagens outfit" lika bra, vad jag gör på mina dagar går inte att visa i bilder, osv osv...
Aja nu har jag tjötat färdigt känner jag..
SEEEE YA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0