cause everything inside me screams no no no no no no no no

Hello..
Kom nyss hem, vaknade efter ett av att syrran smsade och fråga om jag kunde följa med till Frölunda Torg. Hade 8 minuter på mig att göra mig iordning.. man ba yeeey. Vi köpte present till Danne och hämtade ut ett halsband åt Sanela, käkade subway och dit kom Gunaj och Malin så gick vi runt med dom ett bra tag. Och nu vet jag vad som händer på NYÅR! Fest i önnered, tack Gunaj och Malin! Så det kommer nog bli rätt chill, komma på lite andra tankar... Anyway nu sitter jag här och lyssnar på musik och undrar vart min kära far är...
Får se om jag sover här eller hos mamma, dom har ju uppesittarkväll med bingolotto så dom hade köpt en till mig också. Vi som har sååå tur i spel! Hahah.
Vi åker vid tolv imorgon Jag Mamma Danne och Emilia mot lidköping til resten av släkten..
Har dock inga julkänslor alls, känns som det är oktober, aja vad ska man göra..
Vill bara att hela december ska vara över!
Well welll, nu ska jag kolla på julkalendern bara för att den är bäst och för att jag är mobbad.
Julpuss
image description
sexigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0