Love is a thing for two, but there's always a slut who doesn't know how to count. Låt oss va nu din äckliga alksaplkslöakdlaödp

Vart hemma idag/igår, hostade som ett cp hela natten så va helt död när jag vaknade.. Är genom förkyld också.
Vart en jobbig dag... En jävla brud som försökt förstöra mellan mig och min pojkvän, som nästan lyckades... Men vi klarade det och tog oss igenom det. Han var här förut också. Orkar inte gå in på detaljer här men hon försökte helt enkelt få oss att göra slut eftersom att hon är en liten bitch som själv vill ha honom. Jag har läst meddelanden från henne där det står att hon har känslor och vill träffa honom... Och hon har tom skrivit saker som inte stämmer, att han skulle vart med henne tider då jag tom vet att vart hemma/på gymmet eller med sina vänner. Och hade han inte älskat mig hade han inte kämpat sig så, då hade han skitit i mig och gått till henne. Men han har gjort allt idag för att jag ska tro på honom. Han kom tom till mig efter skolan fast han var stressad, han ringde sjuhundra gånger, han ville att jag skulle prata med hans vänner för att alla säger att hon är en mindfucked bitch som alla hatar och som spelar sina spel. Jag vet att man aldrig kan veta hela sanningen, men jag tror honom. Efter allt hon skrev, hon skrev tillumed saker som inte hängde ihop med det hon skrivit innan.. Aja whatever. Jag älskar min pojkvän och det kan inget ändra på! Jag vet att han är ärlig och det är det enda som spelar någon roll, men tyvärr är det ju så som det sägs "Förhållande är en sak för 2, men det finns alltid en avundsjuk bitch som inte vet hur man räknar".
Så äckligt ful som inte kan få ett eget förhållande.. Aja orkar inte slösa min tid och enerig eller ens skriva om henne längre... Ville bara skriva av mig och det får bli min ursäkt till varför jag inte skrivit något...
Jag älskar dig mitt hjärta <3

Kommentarer
Postat av: emma

aw jag älskar dig också bebe <3

2011-12-07 @ 00:54:40
URL: http://bjoorkroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0