My aim is to spread more smiles than tears.

Tjenare Tjenare!
Sitter just nu i sängen, pojkvännen har precis duschat så ska följa han till bussen snart tror jag!
Söndag idag, tillbaka till skolan imorgon yey.. Vi ska ha bokredovisning nu efter praon men ser det ut som att jag lät en bok eller? Nej för jag har inte haft någon bra bok..
Anyways, saknar skolan på något sätt men skulle lätt kunna va kvar med mina små gullebullar på dagis! Som Mira sa "gullebulle" ;) HAHA man kan ju bara älska dom!
Har även laddat ner "vänner säsong sju" Har ju alla hos pappa, eller ah hade han tog bort alla från datorn -.- Och laddade över dom på skivor men dom skivorna har blivit en aning repiga nu.. Och Irene Huss "Tystnadens Cirkel" såg av misstag filmen efter denna förra helgen "I skydd av skuggorna" och så laddade älsklingen ner någon cp film som vi sett halva av. Anyways nu ber han mig att snabba på, så vi hörs senare!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0