so you want to play tough? then I'll show you what tough is baby

Kan ju säga att jag önskar att jag levde någon annans liv just nu.
Mitt liv är helt upp och ner. Stressigt och bara allmänt jobbigt..
Behöver jullov just nu känner jag, behöver min pojkvän... & mina vänner..
Men whatever, man kan ju inte få allt.. Så får väl nöja mig med det jag får och med det som är..
Önskar bara att folk kunde förstå lite mer hur det är ibland.. Det är inte alltid mitt fel.
Önskar att vissa personer kunde få känna det jag känner, så skulle dom få se hur det känns och kanske inte vara lika stöddiga och kaxiga efteråt..
Aja whatevöööör, har ju mig själv..... SÅ NU SKA JAG PUSSA LITE PÅ MIG SJÄLV MEDANS JAG KOLLAR PÅ 90210, SEDAN SOVA, har jävligt ont i nacken/ryggen också, hoppas inte detta leder till nackspärr.....
Skola imorgon.....................
Godnatt!
I know, tvär sexig bild. Får sånna charmiga sträck vid näsan också
liknande en mustach, snyyyygggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0