TJUVARNAS JUL

Någon som kollar på julkalendern eller?
I DO! Eller ah när jag har tid.. Eftersom jag inte är vaken på morran och inte är hemma på kvällen när det sänds så kollar jag på svt.play. Haha den e ändå rätt go! Kommer ni ihåg de gamla julkalendrarna? Eller ah gamla & gamla, men när jag var liten så var det liksom "Pelle Svanslös, Ronny och Julia, Diselråttor och sjömansmöss, älskar även Mysteriet på greveholm!" Och så var det för några år sen typ Lassemajas detektivbyro och sånt..
Men nu de senaste vafan har det varit för skit då liksom? Som förra året "Hotell jyllene knorren" .. ASSÅ COME ON!
Aja dessa fyra första avsnitten har faktiskt varit helt okej, den verkar ändå rätt go! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0