Vill bara somna och vakna upp till något bra.

Här ligger jag, död som en jävla pannkaka. Orkar inte göra ett skit, fan knappt röra mig... Är yr mår illa och bara allmänt dåligt.. Snacka om att detta kommer bli en deppblogg ett tag, ska försöka göra lite roligare inlägg också... Önskar bara att människor kunde förstå när man verkligen behöver dom som mest. Hur låter det ordspråket? " älska mig som mest, när jag förtjänar det som minst" haha fan va sad.. Aja ska inte tråka ut er mer med mitt jätteunderbara liv.... Ni får ursäkta dom gräsliga bilderna, ser ju verkligen ut som att jag vaknat upp från det döda.. Men ibland får man bjuda på sig skälv..
Ha dää..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0