@ emelies place

Sitter hemma hos Emelie med Elin just nu.
Sitter och chillar i soffan, medans dom två sitter och kollar massa hästutrustning typ?
Jävla hästnördar, fattar inte grejen... Aja.
Vet inte riktigt vad vi ska göra resten av kvällen, men dom ska på någon jävla hästmässa imorgon och gå upp tidigt, så ska väl inte dra mig hem alldeles för sent..
Imorgon blir det nog att träffa Emelie också efter hennes jäkla hästmässa när hon nu är klar där -.-
Haha, aja vi höres väl när jag är hemma igen!
Kisses

Kommentarer
Postat av: Caroline =)

Åååh gud vad gullig du är! :) Jag brukar få höra detta, och jag älskar mitt hår så otroligt mycket :D Vill att det ska bli sjukt mycket längre också, sedan så är det coolt, för det skiftar i olika färger, vilket jag tycker är ballt! :D <3

2011-02-25 @ 21:34:35
URL: http://carolinelovedavid.blogg.se/
Postat av: N A T H A L I E n y r é n

Jaa det har du rätt i :)

2011-02-25 @ 21:53:53
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0