every exit is an entrance somewhere else

Sitter just nu i soffan och kollar på någon film med Erika och Emilia, har dock inte sett så jättemycket men den är jäkligt rolig! Sover brevid mami inatt vilket jag gjorde igår också, har inte gjort det på åratal. Så det var lite mysigt faktiskt! tihi.
Som sagt så är det ju alla hjärtans dag, eller den är ju iofs snart slut. Men anyway, tycker att det är sjukt överskattad. En dag och man ska visa så jävla mycket kärlek för den man älskar, man kan göra samma skit varenda jävla dag om det nu är så? Aja, det är ju en nice dag för de som har någon!
Själv har jag legat hemma framför tvn hela dagen, har fett ont i min rygg haha!
Imorgon blir det att gå upp tidigt, runt sju. Åker med pappa till ondontologen runt kvart över åtta, ska vara där tjugo i nio. Dom ska påbörja med tandställningen, tror det var där uppe dom skulle sätta fast imorgon. Jag är livrädd, eftersom att det tydligen gör skitont... Åh, buhuhuh :'/
Senare blir det även att träffa min älskade Alicia, underbart! Har en del att ta upp med henne... Underbart eftersom att hon lyssnar och bryr sig!
Aja, nu ska jag väl kolla det sista på filmen...
Kisses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0