fortfarande dålig..

Förlåt för dålig uppdate, men har legat i influensa sen lördags.
Har verkligen mått sjukt dåligt, gråtit som ett litet barn för att jag haft så ont!
Har knappt rest mig från sängen, sovit den mesta av tiden. Vart helt yr och snurrig och mitt huvud har dödat mig, haft över 39 graders feber.
Vaknade imorse med 39 igen, nu verkar jag inte ha någon feber alls men har ju tagit tablett så det kanske beror på det. Har fortfarande en jävla hosta, är förkyld och hes. Ska ta på mig och packa ner lite grejor och sedan gå över till mamma...

HÖRS SENARE!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Linn

Ny tävling i min blogg "Veckans outfit" Det står precis hur du gör på min blogg för att vara med och tävla, en vinnare utses inom 1 vecka! :) Lycka till!

2011-02-08 @ 16:41:07
URL: http://linnhahne.blogg.se/
Postat av: SANNA

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dej? :D



Kram

2011-02-08 @ 19:54:57
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0