helt slut

Denna dagen har varit så otroligt seg & jobbig & kall! Fy farao...
Mamma kom in och väckte mig kvart i sex, jag vägrade gå upp så la hon sig brevid mig till kvart över sex, så söt haha! så gick hon upp och gjorde frukost medans jag tog på mig, yrvaken sminkade jag mig och plattade håret lite snabbt. Hade bara en halvtimme på mig eftersom att jag skulle ut till bussen kvart i sju..
För en gång skull kom bussen i tid, men den på torget stod inte där prick sju som den ska, den kommer vid 10 över och bussen vi skulle med från skolan gick 26 över. Nadja hoppar på bussen och vad ser vi när vi precis är vid skolan? Självklart är den bussen vi ska på framför oss, men vilken timeing vi hade eller! Vi sprang av bussen och på nästa. Hade vi missat den hade vi fasiken aldrig hittat! Vi har gått typ fem kilometer idag och imorse var det ju så jäkla kallt! Vi var a jag har faktiskt ingen aning? men de kallades typ för " gud har nio eller var det 99 namn (?) " iallafall.. dom pratade om religioner och massa sånt, ligger en bit från ullevi södra. Och när vi var klara där så GÅR vi till centralstationen, omg mina tår var helt döda! Sedan tar vi spårvagnen mot angered, jag och Nadja sätter oss på donken äter och sen går runt. Vi kom dit typ 11 kvart över 11 och skulle samlas igen med lärarna kvart i ett. Vilken hemlängtan jag hade eller! Aja efter det så gick vi typ till något teaterhus? eller det kan man kanske inte kalla det... Men jag vet inte! Vi såg på en 75 minuters lång film om vietnamkriget, den var hyffsat bra men det var hemskt att se, dock så somnade jag så jag missade en hel del..
Sedan tog vi spårvagnen jag hoppade av vid brunnsparken, vidare hem och mötte Emelie och Elin en snabbis på en neffe!
Nu sitter jag hos pappa, ska om en stund vandra över till mamma och äta lite & även försöka plugga!


vad letar jag efter...?

Kommentarer
Postat av: nadja

hahah lol min power king står säkert kvar där xd

2011-02-23 @ 19:18:04
URL: http://liipsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0