kom precis hem

Sitter i Emilias säng just nu med hennes MacBook i knät, tror att jag sover här inne i natt och lånar den eftersom att hon ändå inte är hemma! kom nyss innanför dörren nästan, har vart hemma hos Sebbe med Ollie och Tobbe. Vi kollade på världens äckligaste film, riktigt disgusting!!!! " serbian film ", sök trailer på youtube.
Sen satt killarna vid sitt jävla lanbord och spelade massa jävla spel, jag drog hem för att jag kände mig trött och alla var ändå osociala ;)
Så får jag ett sms från Tobbe när jag nästan är hemma " fan va tråkig du är som drog :(".
Roligare än att sitta och kolla på när han spelar?? medans Ollie och Sebbe duschar. Aja, orkar inte gå tillbaka nu.
Funderar över vad jag ska göra, driiiicka något kanske! Redigt törstig.
Whatever, hörs imon bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0