Ligger i sängen nu med..

Ligger just nu i min säng med syrrans mac i knät. Fick låna den nu idag eftersom hon skulle till pojkvännen. Somnade brevid henne igår och för första gången på redigt länge på en vardag åt jag mamma och emilia frukost tillsammans imorse! Mys!
I skolan kollade vi på " tusen gånger starkare ". Blev förbannad när jag såg den haha, men annars var den helt okej!
Slutade vid lunch, bussen körde ifrån mig på torget så fick vänta en kvart på nästa, var hemma typ fem över ett och Emma kom hit vid halv 2 och stack runt halv fyra för att hon skulle till sin trafikskola. Nu väntar jag på att hon ska komma hem, skulle träffat Emelie en sväng men hon skulle träffa sin papi så tja..
Drar mig en funderare på om jag ska dra med mig Emms till donken sen eller köpa en fet jävla pizza!! Eftersom att jag får tandställning på nedertänderna imon... Ytterliggare en vecka & helg som jag inte kan äta på. UNDERBART!

Whatever, ska fortsätta kolla tv och kanske plugga...!
Men vi hörs förmodligen lite senare.
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0