min bästavän

För snart fyra år sedan träffade jag den mest underbaraste människa som vandrat på denna jord.
Jag trodde helt ärligt inte att det fanns sånna som henne, sånna som dig Emma Lisa Monia Björkroth.
Innan jag träffade dig mådde jag skit hela tiden, mit liv var helt upp och ner. Men sen kom du som en räddare i nöden. Du får mig alltid på det bästa humöret, du gör mig alltid så glad. Du får mig att vilja fortsätta trots när allt är skit. Av så många som jag kallat för min "bästavän" så är du den som jag aldrig kommer släppa taget om, det spelar ingen roll vad som än händer. Om så solen slocknar eller jorden går under, du kommer alltid vara min bästavän. Ingen har brytt sig så mycket om mig som du gör, ingen har varit så underbar och betytt så mycket för mig tidigare som du gör för mig.
Alla våra minen, allt som vi har gått igenom och delat tilsammans. Både gråt och skratt, det finns ingenting som jag inte skulle kunna prata med dig om, jag skulle aldrig tveka på dig för du förstår som ingen annan.
Hoppas att du förstår hur mycket du betyder för mig, att jag älskar dig över allt annat på detta jordklot.
Du är min syster, min bästavän min livskraft och min andra hälft.
I wanna grow old with you, my soulmate.


Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E n y r é n

Tack så mycket!

2011-02-28 @ 09:57:19
URL: http://nathalienyren.blogg.se/
Postat av: emma

älskling, du vet inte hur mycket du betyder för mig. och om jag skulle försöka berätta det för dig, då hade det tagit en evighet. varje stund med dig, är så jävla underbar. jag älskar dig, jag vet att du alltid finns här för mig, och jag vill att du ska veta, att jag alltid finns här för dig med. vad det än gäller. jag är helt tom på ord, har ingen aning om vad jag ska skriva. älskar dig bästavän <3

2011-03-03 @ 19:34:16
URL: http://puckonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0