Omg, vilken..

Omg, vilken go/seg OCH galen helg. Har varit med Emelie sedan torsdags.
Orkar inte berätta vad som hände igår, har sovit sammanlagt fyra timmar.
Gick hem från Emelie vid halv tre, så har jag duschat, fått i mig en macka (tog ett tag, men det gick tillslut!) och nu sitter jag här..
FAN OCKSÅ.. kom ju på att jag måste plugga till tre prov... + att jag har ett matteprov jag ej gjort och ett nytt som kommer snart... Jag är körd... HELVETE att skolan börjar imon... känns som världens kortaste lov typ.. Aja vad finns det att göra liksom? Får bita ihop...
Måste försöka läsa lite svenska och spanska sedan! Får se hur det kommer gå på proven... Spanskan vet jag kommer gå åt helvete.. får hoppas lite bättre med svenskan!
Slänger in lite webbcam bilder på mig och min goa Emelie i nästa inlägg!
Peace out bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0