sitte här, nudusch....

sitter här, nyduschad och fräsh!
Så underbar känsla när man är nyduschad, ny rakad, avsminkad och insmörjd och luktar supergott! MMM yammi!
Anyway, kom hem runt tio, vart med emma i stan. Träffade på hennes pojkvän och en kompis till han, sen träffade jag även Felicia Amanda Madde och a en massa folk helt enkelt. Chillade mest, och tog spårvagnen hem runt kvart över nio och nu sitter jag här.
Har så galet ont i mina tänder, vart hos ondontologen igår och hon satte in några blåa gummiband mellan två av mina tänder, har så jäkla ont kan inte tugga, känns som en rejäl jävla tandvärk!. Men har drågat treo så det känns iallfall lite bättre, dom skulle börja sätta dit något i truten på mig nästa fredag, härligt härligt, mer smärta. Kommer i omgångar, veckovis..
Nu är jag gaaaaaaaaalet trött, tror jag ska försöka få i mig några chips får väl se hur det går, annars finns ju alltid colan och någon trevlig film, slutar med vänner as usual... !

Men vi hörs imorgon!
Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0