Första dagen i skolan efter jullov avklarad...

Ligger just nu i min säng, hur trött som helst. Skolan började som sagt idag, sov från typ halv tre eller något och vaknade sju av att mamma kom in och väckte mig. HELT DÖD var jag, men tur att hon kom in eftersom att jag inte gått upp när klockan ringt... Lam dag i skolan, jag och jennifer sov under nästan hela no lektionen, hoppade till och fattade inte att vi slutat när lektionen vart slut, plus att jag dampade på min bildlärare som alla alltid gör och jag glömde kläder till idrotten, bra intryck första dagen.. Aja, jag har mensverk, är trött och mår inte på topp. Vill bara sova nu, men somnar jag nu så kommer det vara samma helvete i natt igen, ligger här och jäspar... Haha pore me! Anyway, ska nog träffa emma sen om hon behagar svara ;) Hon har tränat, min duktiga tös!
Aja nu babblar jag på om ingenting.
HÖRS SENARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0