I just came to say hello

Tjenare Tjenare!
Sitter hemma hos mig med min goa chey Cissi, vi kom hem vid tjugo i tolv.
Dagen började med att jag åkte in till stan och mötte upp Emma och Angelica, vi gjorde inte så mycket. Efter ett tag drog Angelica och jag och Emma mötte upp Lone, sedan skulle Emma träffa sin bror så jag och Lone drog oss mot Heden och var där en stund sedan tillbaka mot stan för att träffa min älskling, sedan kom Emma tillbaka och vi satt mest på gräsmattan och snackade... Sedan drog Wille för att träffa några kompisar, Lone skulle hem så jag och Emma tog spårvagnen mot scandinavium och stod och mobbade alla som vi kände eller jag kände haha som skulle in på gothia discot, fullt med fjortisar överallt, men det var mysigt! Sedan åt vi donken, åkte tillbaka mot stan, mötte upp Cissi Emma och Ellie, Emma träffade sin pappa efter en stund och sedan åkte jag och Cissi mot biskop för att träffa älsklingen och hans vänner, var med dom ett bra tag och sedan rullade vi hemåt.
Får väl se vad som händer nu, sova kanske..? Nja tvek på det..
Kyss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0