NU SÅHÄR PÅ NATTKVISTEN!

Hej mina kära vänner! (skriver endast för Celines skull, hihi nej men mest!)
Sitter just nu hemma hos pappa, bestämde mig för att sova här i natt.
Dagen har vart chill, gick över till pappsen vid tjugo i ett för att passa lillebrosan, runt tre kom även syrran hit med Marielle, sedan kom Jennifer och joinade mig lite. Vi lagade mat och tjötade mest, sedand drog vi mot torget för att hämta mina hörlurar som Emilia hade med sig.. Och så satt vi där ett tag och bara snackade, sedan tog vi bussen halv åtta, hon hem till sig och jag vidare mot stan för att möta upp Celine! Vi gjorde inte så mycket mer än att bara va och umgås. Men vi gick bort mot lilla & stora Ullevi, för det var typ konsert, Metallica var det! så stötte vi på Hasse (låtsasfarsans lillebror) Hahahah fan han va inte nykter alltså! Men lika go som alltid!
Jag och Celine strosade mest runt genom staden, sedan tog hon bussen hem halv elva och jag gick mot min buss som kom tjugo i, sedan när jag gick av hos mig besämde jag mig för att gå till papi och sova här istället!
Dumt val, eftersom att han har skrämt upp mig som fan med massa youtube klipp och spöken och shit...
Aja får la se om jag somnar...........


Min goa Celine!

HAHAHA OCH DENNA SNYGGINGEN VILLE VARA MED PÅ KORT HAN OCKSÅ! ;) (Hasse)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0