BARA FÖR ATT JAG HAR SOOOOMMMARLOV!

Thats right bitches.
Mittt sommarlov är här, och jag ser verkligen fram imot att dela det med mina närmaste!
Synd bara att de flesta av mina kompisar fortfarande går i skolan och en hel del slutar nästa vecka.. segt!
Well well, är en aning trött nu. Försöker ladda ner ANKI OCH PYTTE, HAHA, sjukt men hittade den på tankafetast och var tvungen att ladda ner den dirr Eftersom det var så läääääääänge sedan jag såg det programmet, älskade det som barn! Men den håller på att sega nu, har stått 84,4 i huuuundra år snart... så vet inte om det fuckat upp sig. Får väl ladda om den i värsta fall...
AJA, GLAD SOMMAR PÅ ER LOVERS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0