BÄSTA HELGEN PÅ LÄÄÄÄÄNGE!

HEJ!
Har haft en redigt go helg än så länge, tack Angelica Jonte Sebastian Patrik Linus och ni andra för att ni gjorde fredagen till den bästa! Har inte skrattat så mycket på riktigt länge, om jag ens gjort det någon gång! hahaha nä fyfan, underbar fredag verkligen!
Idag åkte jag ensam hem från Björlanda (torslanda) för Angelica skulle stanna kvar, åkte hem vid tjugo över fyra, var hur jäkla trött och kände mig hur äcklig som helst så tog en go dusch/bad samt rakning när jag kom hem! Sedan blev det snabba puckar för vid tjugo i sju åkte jag och Danne mot eklanda för att hämta upp Evelina och Anders (min moster & hennes man) för att köra oss tre till slottskogsvallen och kolla på HÅKAN HELLSTRÖM! Och det var också reeeeeeeedigt nice! Får sån go känsla i hela kroppen och man vill bara skrika när speciellt " känn ingen sorg för mig göteborg och gårdakvarnar och skit spelas" sen är det så mååååånga mer som är så vackra och bra! Men just för att låtarna symboliserar världens bästa stad ;) och gårdakvarnar och skit de bästa laget GAIS ;)
Anyway kom hem för en stund sedan och nu ligger jag här i min säng och tråkar!
Tror det blir att åka mot Torslanda imorgon igen, på morgonen någon gång om Jonte är vaken då villket jag hoppas på!
Well Well, ciao.

Hahaha Jonte och Sebbe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0