förändringar går vi igenom hela livet

Här har ni två bilder på hur jag förändrats på två år....

Juli 2009, även min första profilbild på facebook...


Här är en från juni 2009 också så ni kan jämföra exakt..
DÅ:


NU:
Juni 2011, även min senaste profilbild..


Har jag förändrats?
Så som jag ser på saken så tycker jag verkligen att jag har det!
Inget upppuffat tydlig löshår, ingen fonduation på läpparna och fjortisränder åt alla håll och kanter.....
Använder aldrig fonduation längre, inte gjort sen april typ..? Men det kommer väl hända ibland..
Sen har jag även blivit mognare både i sätt och språk. År 2009 var man ju största fjortisen och sprang runt och trodde att man var sju år äldre än vad man egentligen var, störst bäst och vackrast... O jisses..

Kommentarer
Postat av: Katja

Sv; Gott var det oxå kan jag lova! ;)

2011-06-29 @ 10:00:06
URL: http://katijoun.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Intressant sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :).

2011-07-19 @ 05:46:49
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0