GONATT!

TJENARE TJENARE!
Ligger i min säng just nu, kom hem tio över tolv ungefär.
Dagen idag: Var först i stan med Emma åkte hem vid halv sju, alla grillade på gården och Gunaj och David var även med. Sedan träffade jag Gunaj och David Maria, Simon och Andy och efter en stund kom Malin! Vi gjorde inte så speciellt mycket, gick mest runt faktiskt och sedan vid tio bestämde vi oss för att dra och ta ett kvällsdopp fast Maria hade dragit hem, lite kallt i vattnet men ändå rätt skönt! Dock var det bara jag Malin och Gunaj som badade. Mesproppar!
Aja, ska in och tvätta bort sminket nu och sova om en stund!
Imorgon ska jag nog träffa Jonte iallafall.
Får väl se, hörs imorgon! Pusselipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0