high on life

Hej!
Nu bloggar jag igen, blir ju typ ett inlägg varannan dag... Haha aja får försöka bättra mig!
Vaknade upp brevid en gosi Emma imorse, vid typ halv tio. FASEN vad arg jag var att min syster kom in och skrek... -.- Yrvaken gick jag iallafall upp och vi gjorde inte så speciellt mycket. Vi var ju på bio igår, insidious, AHAHHA OMG den var så mycket läskigare på bio vill jag ju lova! Vet inte hur många gånger jag kurade ihop mig i biostolen och drog ner luvan framför ansiktet... Var ju inte alls mycket folk heller, och ljudet och basen var ju sååå jäkla läskigt!!! Emma var räddare än vad jag någonsin sett henne vara stackarn hahaha. Vi båda skrek, jag mest för att hon skrek.. Sedan skrattade jag när alla andra hoppade till, tror Emma ville döda mig när vi kom ut från bion och hon såg ut som en vibrerande mobil hahahahaha. Aw hon var så rädd!
Vi gick mot korsvägen och hann precis med bussen och var på torget vid tolv och sedan tog vi spårvagen och mötte Emilia och Sanela, satt och snackade lite med dom och efter en stund drog jag Emilia och Emma vidare hemmåt, somnade väl inte senare än två. Var redigt trött igår!
Idag: Mötte upp Angelica på torget  tjugo över ett vid spårvagnarna, så tog vi spårvagnen mot stan för jag skulle köpa limm. Sjukt varmt var det ute och jag hade jans, boots, tjocktröja och jacka. Hahaha jag dog!
Fick dra av mig jeansen efter en stund i stan och det kändes ju rätt bra! Älskar när sverige för en gångs skull har varmt och nice väder!
Sedan tog vi spårvagnen hem, galet trötta båda två. Skulle följa med henne hem egentligen en stund men var alldeles för trött, så drog hem och somnade vid halv fyra och tvingade mig upp lite över fem trots att jag ställt alarmet flera gånger...
Ska nog träffa Rebeca om en stund! Och det var ju verkligen inte igår om man säger så...

Stannar hos pappa en natt till, så vi hörs nog lite senare!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0