Just Came To Say Good Night!

Tjolahoppsan fan!
Sitter här hemma hos pappa och lyssnar på musik och bara degar.. Rätt så tråkigt att vara ensam men vad ska man göra hehe. Imorgon så får jag väl antagligen gå upp vid halv åtta eller något när min lillebror vill ha mat -.- Sen får han bannemej klara sig själv tills pappa kommer och hämtar honom vid elva! Haha i värsta fall får jag väl lägga mig och halv sova i soffan för att hålla honom sällskap..
Ska nog luncha med mamma imorgon också! Vet inte vart, vet inte när men det blir väl mysigt!
Kanske träffar Jonte en stund på kvällen, eller Emma. Vet inte riktigt vad som händer än, det får vi se imorgon som sagt :p Nu ska jag checka in " Dude wheres my car " som är nerladdad nu! Lite skratt innan man kryper till kojjs kanske! ;)

DÖD JAG ÄR!

Haha minen på bilden förklarar ju ungefär hur tråkigt jag har & hur
forever alone jag är.........

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: emma

Hej! Nu är jag tillbaka efter en lång bloggpaus.

Besök gärna min blogg!

Hoppas du får en bra dag!

P.S om du vet någon som skulle kunna hjälpa mig med min design får du gärna höra av dig!!

Kram Emma

2011-06-15 @ 16:26:56
URL: http://emmasegerback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0