Nu såhär på midsommarafton

Hej och glad midsommar på er!
Sitter hemma hos pappa och har prcis gjort mig iordning litegranna.
Ska strax åka. Var egentligen menat att jag skulle upp till gråbo och träffa Linda och Lone och vara med dom och fler i guess nu ikväll, men blev inte så. Blir middag hemma hos lillebrosans mormor istället jag pappa Emilia och Nicolas, med släkt. Rätt kul ändå, för dom är så jäkla goa och har inte träffat dom på evigheter!
Plus att jag får träffa Bellas nyfödda, lilla Celine! Så kul! :D
Har även fått nackspärr :( Men har suttit med en halsduk hårt virat runt nacken/halsen ett tag så känns lite bättre, får ta en värktablett och hoppas att det går över, så går det när man sover som en ninja!

Hörs senare! Glad midsommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0