S Ö N D A G

Hej!
Försökte skriva igår hemma hos Marie, skrev ett ganska långt inlägg och så funkar det som vanligt inte på hennes cp data att puplicera det jävla inlägget. Klockan var ändå två om inte mer och jag blev hur förbannad som helst ahhaha!
Igår var jag trots allt med Marie, åkte in mot stan i ett regnigt göteborg..
Efter en stund träffade vi Tobbe och hans tjejkompis, vart med dom i närmare två timmar för att vänta på hennes buss, sedan drog jag Marie och Tobbe mot Tuve för Dalia hade typ filmkväll. Kollade på en psykande film! Kom inte ihåg vad den hette men fyfan vad lääässski den var! Har aldrig skrikit till en skräckfilm, inte så högt iallfall. Och skrek hur många gånger som helst, och att alla andra skrek och att man satt på golvet och fick jätte ont i rumpan gjorde ju bara allting ännu värre! Anyway, somnade brevid en tjötande Marie runt fyra och gick upp vid tolv, kom hem vid kvart i tio i två och sedan dess har jag inte gjort så mycket alls.
Får se o jag träffar Marie en stund senare när hon kommit hem från sin kusins kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0