visst du kan skratta och låtsas som ingenting, men jag vet allt om dig för du har varit min.

Hejsan Hejsan!
Ligger just nu i min säng, vart en fullspäckad dag. Mötte upp Celine i stan runt tjugo över tre. Vi försökte hitta någon trevlig uteservering eftersom att solen sken. Så vi hamnade tillslut på Franks Coffe &.
Blev en fet choklad kaka för 35 spänn, med cola 63. Äcklig dyrt, men men.
Kakan var så jäkla dryg att man inte orkade, lämnade nästan halva kvar haha...
Nu vet man ju iallafall det tills nästa gång, vi gick runt och kikade lite och jag hittade ett sött tunikalinne på Tessie för tvåhundra svenska kronor. Väldigt fint på var det!
Sa adjöss till min fina Celine vid sex och tog spårvagnen hem, fixade lite hemma sedan cyklade jag och mötte upp Angelica, hämtade lite badkläder hos henne och sedan cyklade vi ner till ganlet för att ta ett kvällsdopp. Var sådär varmt, men funkade. Cyklade hem till henne och stannade ett tag och kom hem vid halv tio, in i duschen. Tvätta håret och raking stog på schemat, frääääsh! Sedan hjälptes jag och mamma åt och rensade alla mina sjutusen kläder som var intryckta i gaderoben och hängde upp tunikor och klänningar och fixade helt enkelt iordning..
Och nu ligger jag här, ska in och borsta gaddarna snart, så vi hörs!

Här får ni en bild på våran mysiga fika och mitt söta linne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0