21:22

Förlåt för att jag inte uppdatera igår, och för att det enda inlägget blev kort och CP.
Men var så otroligt arg, försökte skriva lite förut innan jag drog till stan men kom inte in på bloggen ;s
Aja, skolan idag var rätt chill faktiskt. Hade först mentorstid, slöjd och en halv svenskalektion där jag gjorde mitt prov som jag tror jag får reeedigt bra på! sedan vid tolv samlades alla tjejer från skolan + någon annan skola? i aulan på fessberg och hade någon föreläsning om internet, internettpedofiler och sånt. Jävligt nice ändå!
Slutade vid ett, drog mot bussen och sen hem. Sen åkte jag in till stan för att möta Emma, vi gick runt där lite och sen drog vi oss hemmåt. Just nu sitter jag här och chattar med min gullunge Jennifer, ska försöka plugga lite om en stund, äta kladdkaka och sätta på någon gooood film! Är redigt trött faktiskt, men ska inte sova än! Börjar somsagt ett imorgon, men drar till eklanda hem till Jennifer tidigare så ska vi praaaaaaaaaaaaata och sen skolan! Nödvändigt att dra till skolan, ha två timmars so sen tack o ajö. Aja bättre än vanligt scjema iallafall.
Nä nu babblar jag på, ska även försöka berätta " om ett ögonblick " lite senare.
KÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0