do you know what makes me more stronger than you? I can take more pain much longer than you

Tror jag tar en bloggpaus...
För det första är det så jäkla mycket med skolan och det dödar mig.. Haha.
Sen är min bärbara helt cp efterbliven, den leker typ myrkrig med sig själv och har alla olika färger i skärmen och det är sprakigt... Får se när den lämnas in på lagning. Likaså min mobil som jag fick när jag fyllde år.. Den fuckar när man laddar den får typ vara jääääääääääätteförsiktigt och sitta och pilla med toffsar i år innan det funkar -.-
Och så saknar den baklucka. Har sån jävla träningsvärk efter idag och att jag typ stretcha för mig själv igår för att folk sa att man blir vigara av det... Hahaha jävla offer är jag.. Så vaknar jag med världens träningsvärk och det blir bara värre när jag kommer hem. Så lägger mig helt död i sängen och somnar, när mamma kommer och väcker mig och säger att jag måste gå upp så kan jag inte ens stå på benen och var helt snurrig, Kändes som världens baksmälla typ! Så tog en go dusch & sedan kändes allt bättre! Åt tillsammans med mamma och danne, sedan pluggade jag och efter det mötte jag Emelie!
Nu sitter jag och typ fördröjer tiden i min säng, ska klä av mig, fixa sängen lite kanske läsa lite engelska sen blir det natti natti!
Höres så småningom, om jag lyckas hålla dt här med bloggpausen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0