FAN VA JOBBIGT ALLT SKA VARA DÅÅÅ

Att pappas nya nokia mobil, som var rätt snygg och hade goa knappar, ATT DEN INTE FUNGERADE GÖR MIG BARA ÄNNU ARGARE. Var något fel på den, trots att den var splitter ny. Så nu har jag en jättegammal rutten nokia som pappa hade för hundra år sen, nä men.. Jag blir så jävla cpsur. Det går inte att lägga in nummer i mobilen, har försökt 918292898 gånger men det är helt urflippat.. Får bli att ta mammas gamla nokia trots allt.. JAG HATAR NOKIA.. Jag vill ha tillbaka min mobil..:( eller rättare sagt Emmas mobil... ÅH JAG DÖR.
Aja, vad finns det att göra, får acceptera läget..
Åh jusste måste plugga också, har noprov på måndag. Vet inte ens vad jag ska plugga eftersom att jag var sjuk hela veckan innan lovet och allt lärarna har att säga är. " det är din uppgift att ta reda på när vi har prov och skriva ner, å bla bla bla bla bla". FLIPP.
Aja orkar inte tänka på det just nu... Denna helgen har varit en riktig oturshelg känns som allt bara gått feeeeeel!
RIKTIGT JOBBIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0