GOD MORGON GOD MORGON

Vaknade för en liten stund sedan, först vaknade jag vid nio men somnade om till typ tio över elva, fortfarande trött men känner att jag inte kan sova mer! Vet inte riktigt vad som händer än så länge, men tror att jag ska till mormor och morfar vid halv fem och äta middag, för imorgon åker evelina valter och vidar hem :(
Kanske träffar Tobbe innan, men det får vi se. Emelie ska till sin mormor vid två tiden den skitungen... Men kanske sover hos henne ikväll!
Ringde henne igår vid typ elva tiden, och smsa och ringde igen. MEN FICK INGET SVAR:O
Så ringde jag nu på morgonen..
- VAFAN SVARA DU INTE IGÅR FÖR?
- Alicia, jag var på never say never, och jag har aldrig sett en bättre film! Grät hela vägen ut, och sen när jag var hemma låg jag bara och tänkte i min säng....

Hahahaha jävla offer, men jag älskar dig ändå!

Nu fick jag ett sms från min kära kusin jennie , hon undra om jag vill ses idag.
Så det kanske händer det med :D Men ska ta något och äta nu tror jag.
Love

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha är nog för jag jobbar så ofta. jag tycker det är rätt skönt med lugna helger då :) fast.. samtidigt gillar jag planer.

2011-03-26 @ 14:01:46
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0