GOD NATT

Ligger just nu i min säng eller ah halvsitter och halvkollar på tv.
Åkte in mot stan förut och mötte upp Emma, vi gick runt lite sen åkte vi hem till mig och käkade vid sex sen mötte jag upp Emelie runt tjugo över sju med Emilia, vi gjorde inte så speciellt mycket. Emilia drog hem vid kvart över åtta och då gick jag och Emelie mot henne och tog ut Leija. OMG vad kallt det var ute, hade ju snöat under dagen också men försvann igen med regnet. Det var klarblå himmel med skolsken igår, och så idag det här VAD HÄNDER? Igår i stan såg jag två tjejer med shorts UTAN leggins. Först ena tjejen som gick med sin tjejkompis, det såg helt förjävligt ut! Hon gick runt i korta shorts och hennes kompis i svea jacka leggins och uggs HAHAHAH!
Kom iallafall hem vid kvart i nio, tog av mig kläderna och drog på mig en munkröja sen satt jag och syrran i min säng och glodde på BIG BROTHER! Roza åkte ut, buuhuhuhu, så söt tjej!
Imorgon är det måndag igen, ny dagis vecka. Tillbaka till de söta barnen och allt skrikande & lekande...
Hörs imorgon!


ÅÅÅÅH vill ha långt hår. Mitt hår är jätte äckligt nu.
Slitet hela vägen och har en förfärlig utväxt...
MÅSTE FIXAS SNARAST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0