I ONLY WANTED TO SAY GOODNIGHT

Bland det bästa som finns när pappsen kommer hem med thaimat från Jampas restaurant!
Mums..


Har ingen vanlig skoldag imorgon eftersom att hela skolan har utvecklingssamtal, mitt börjar halv elva så det blir ju lite sovmorgon. MEN JAG HATAR UTVECKLINGSSAMTAL! DET VÄRSTA JAG VET TYP...
Anyway, mami följer med mig dit & efter blir det hem och ifall jag hittar hemuppgiften vi fick idag som förhoppningsvist ligger i mitt skåp så blir det att göra den. Annars är det jobbigt för mig... Haha. Sen kommer Emms när hon slutar, lite senare blir det nog att åka in mot stan för att träffa hennes pojkvän Idriss och Simon!
Men nu ska jag sova. Godnatt my lovers!

Kommentarer
Postat av: Moa

Kan du visa ditt rum nu när det är renoverat och nytt? Båda dina rum!

& vart kommer tapeten ifrån? Nice!

2011-03-17 @ 06:48:42
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; tack så mkt :D

ska du säga sötnos :D

2011-03-17 @ 07:22:25
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Tack så jättemycket! :)

2011-03-17 @ 12:32:36
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0