I'm only gonna break break your break break your heart

ÅÅÅÅ jag orkar verkligen inte blogga ju, så ber om ursäkt för min dåliga uppdatering.
Men är ju hos mamma och min bärbara är helt cp, ska lämnas in på söndag i guess!
Måste även lämna in min kamera, köpa ny laddare och köpa ny mobil -.- Förjävla kul!
Igår kväll träffade jag min älskade Tobbe Bobbe, sen mötte vi upp Marie, chillade lite. Sedan satt jag och tobbe och gunga och prata gamla minnen på gården tills tio i tio, så mysigt så hihi!
Idag var jag med alla dagis barnen vid en stor lekplats vid marklandsgatan, lekte och åt korv med bröd. Rätt så mysigt faktiskt! Just nu ligger jag i min säng och kollar på O.C. , Har städat iordning lite i rummet och vid halv sex kommer mina favoriter Valter och Vidar! Mormor Morfar Evelina och Gammlis (gamlamorfar) och äter våfflor! våffeldagen tydligen, så det lär ju bli lite smaskigt! Hehe. Aja, vi hörs kanske lite senare!
Som sagt så blir det nästan aldrig några bilder eftersom att min kamera är ur funktion....
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0